onsdag den 9. maj 2012

Detaljerne...

På Mads' "nye" værelse er vi nu nået til detaljerme...

I går fik jeg den nye wallsticker leveret og i mandags fik jeg givet "glassene" anden gang (en tredje gang skal vist til).

Jeg glæder mig til at kunne vise et færdigt værelse frem inden alt for længe - er sikker på at det bliver godt!

Vigtigst af alt fungerer det allerede rigtig godt til dagligt og drengene elsker at lege derinde.

Idéen til glassene er "opdaget" via Pinterest, der om noget er vanedannende...og en tidsrøver!!!

Jeg har efterhånden ikke tid til at arbejde med alle de idéer jeg skal have ført ud i livet :o) 
- ærgerligt at det så også er nu jeg har allermest travlt på job.

Er du også blevet "fanget" af Pinterest?
(Du kan se min pinterest lige her)


Det tegner til at glassene bliver rigtig gode og tilpas drengede.

I dag fandt jeg en anden "drenget" ting - udstiksforme i Tiger til 20 kr - haps!
Så er jeg klar til næste gang Mads og jeg skal lege med fondant eller lave småkager.


Ellers har vi travlt herhjemme i øjeblikket - tankerne om om- og tilbygninger er blevet mere "alvorlige", men meget mere om det en anden gang...

Rigtig god aften :o)

6 kommentarer:

  1. Uha hvor er de glas altså bare fine - og det ser super lækkert ud i sort. Og spændende med den tilbygning, det må vi snart høre mere om :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Har overvejet dem længe - og nu skulle det være - det er en meget mørk grøn.

      Ja, det er spændende - men omfattende ;o) Der skal nok komme før-billeder (og så glæder jeg mig helt vildt til at kunne vise efter-billeder til efteråret)

      Slet
  2. Total god idé! Jeg er endnu ikke på pinterest, tør simpelthen ikke kaste mig over det så længe der er så meget andet der hænger :)
    Lyder spændende med nye muligheder i boligen, det glæder jeg mig til at høre meget mere om.
    kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder som en fornuftig beslutning - sådan burde jeg have tænkt ;o).

      Det bliver så godt (håber jeg!) ;o). Kh. Pia

      Slet
  3. Jeg KNUS-ELSKER PINTEREST, men det æder mindst 1,5 time af min nattesøvn, for kommer altid til at atage min Ipad med i seng, så jeg liiiige kan tjekke Pinterest... Bare der var flere timer på et døgn...
    Spændende med drengenes værelse og ikke mindst ombygning - uh det lyder til du har rigeligt at se til...
    Kh Eline

    SvarSlet
    Svar
    1. Meget bekendt - skulle aldrig have opdaget app'en til iphone/ipad ;o)

      Ja, bare et par timer ville gøre godt (eller en lillebror, der sov igennem).

      Kh. Pia

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...