fredag den 3. februar 2012

Puha...

Sådan noget mave-noget trækker altså tænder ud...

Klarede den med en enkelt dag herhjemme (i går - hvor jeg stort set ikke opdagede det var dag), men er stadig noget mærket... :o(

Heldigvis besluttede vi allerede i starten af ugen at det kun var Mads og Troels, der skulle afsted til fødselsdag ved en af kusinerne i aften. Jacob er MEGET træt allerde ved 19-tiden - og eftersom vi først er inviteret til spisning kl. 18.30 passer det ikke så godt. Begge vores drenge kommer normalt i seng ved en 19-19.30-tiden, da de er trætte efter en dag med inde- og udeleg i vuggestue- og børnehave. Derfor er jeg også noget spændt på hvordan Mads klarer den. Sidst nåede han at blive meget overtræt, håber det går bedre denne gang...

Måske overreagerer vi mht. at lade Jacob blive hjemme, men der skal bare ikke så meget til at slå hans søvnrytme i stykker og eftersom vi lige har haft en par hårde dage (og endelig er på vej i den rigtige retning igen) tør jeg ikke satse...

Kusinen ønskede sig kun penge - synes det er lidt tamt at komme med en flad kuvert, så i eftermiddags nåede drengene og jeg at lave et pengetræ til hende - mon ikke det også kan bruges?



Ellers håber jeg lidt på en aften med lidt tid til halvfærdige projekter, dem har jeg efterhånden mange af...


Selvom jeg har mest lyst til at kaste mig over nye. Har købt stof til nye smækbukser til Jacob, men har som altid svært ved at finde hoved og hale i mønsterarket fra Elsebeth Gunther og Bjarne Solbergs "Børne tøj du selv kan sy 0-4 år" - måske tålmodigheden er til det i aften, man kunne jo prøve...?

God weekend :o)

4 kommentarer:

  1. Håber du snart er helt ovenpå igen og har overskud til de projekter der skal færdiggøres. jeg syntes det giver energi og overskud når jeg får gjort noget færdig. Tit er det sjoveste at finde på noget nyt at lave og købe ind til det ;-)

    Tak for din søde kommentar inde hos mig :-)

    SvarSlet
  2. Tak, det går langsomt fremad...men det blev et nyt projekt, der var energi til...for du har helt ret ;o)

    SvarSlet
  3. Det er bare slet ikke at overreagere, vi ville have gjort det samme i vores lille hjem, man skal passe godt på den søvnrytme når man endelig finder den :o) Og sikke en god idé med et pengetræ, minder mig om, at det jo snart er fastelavnsris-tid! God bedring til dig! Knus

    SvarSlet
  4. Tror nogen gange de mener vi gør det...men det er ulempen ved at være yngste af fire brødre (det er Troels), så har de ældste for længst glemt hvordan det er med små børn og afbrudt søvn. Ja, fastelavn er lige snart, tror også vi skal have lavet fastelavnsbolle til eftermiddagskaffe-gæsterne i morgen, hvis det går fremad med maven. Lige nu går det fint, bare jeg holder mig fra mad :o(. Knus

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...