lørdag den 7. januar 2012

1 uge i 2012 - hvilken uge!?!

Puha jeg synes jeg/vi har haft rigeligt at se til den første uge af 2012 - håber ikke det er det tempo, der bliver kendetegnende for året!

Vi startede mandag ude med at fejre Oldes fødselsdag.

Tirsdag var for mit vedkommende første arbejdsdag i 2012. Over middag fik jeg tilbudt nyt job - jeg sagde ja tak til (har savnet udfordringer siden jeg startede op efter barsel) - jobbet er stadig samme arbejdsplads, dog andre kollegaer og arbejdsopgaver. Det var hemmeligt for kollegaerne indtil i går, så onsdag og torsdag var præget af udenomssnak og en masse tanker...

Hvorfor er det så svært at holde en hemmelighed når man skal, det var lige præcis sådan jeg har haft det da jeg var gravid med Mads og igen da jeg var med Jacob. Var overbevist om at jeg alle kunne se det eller i det mindste at jeg havde noget at skjule. Heldivis lykkes det - og der er nu ro på igen.

Jeg har en lille uge tilbage i nuværende job og så venter andre udfordringer forude. Nogle er velkendte andre bringer mig ud på tynd is, men håber isen holder ;o).

Som om det ikke gav nok "rod" valgte Jacob jo lige at få feber torsdag - heldigvis virker han som om han er ved at være "klar" igen. Natten til i dag har været god og lægen kunne heldigvis i går berolige os med, at der denne gang ikke var brug for penicilin og at luftvejene ikke er ramt i samme grad som sidst..

Men hold da op hvor jeg trænger til weekend nu!!!


De to store af "mine drenge" er taget ind til byen for at blive klippet og spise frokost på Pandekagehuset. Jacob er puttet, så jeg stjal lige lidt tid ved computeren inden de praktiske pligter kalder...

Julepyntet skal på loftet og tøjvask m.m. venter forude. Inden da blev det dog lige til et par hurtige urtepotteskjulere af majsdåser (papiret er fra Tiger og blot sat fast med sjult tape), de nye potter fylder lidt af tomrummet efter minijuletræet, der som det sidste julepynt har måtte lade livet i aftes... Det blev da meget fint:


9 kommentarer:

  1. Ja sikke da en uge og tillykke med det nye job. Spændende med nye udfordringer.
    De skjuler må jeg vist også lige prøve at få lavet. Har nu set dem så mange steder og syntes de er rigtig fine.
    God weekend.

    SvarSlet
  2. Tillykke med det nye job, hvor bliver det spændende. Kender godt det med at man trænger til nye udfordringer - er selv på udkik :-)

    Fine skjulere, har selv samme papir. Det ser rigtig godt ud på hylden...

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med det nye job, hvor er det bare fedt for dig!! Her har den første uge også været fyldt med en hel masse spændende, så det tegner jo godt for det nye år :)) Blev olde glad for den fine gave?
    Dåserne passer bare så fint til hyacinterne - med en gang laklim tåler de også en smule vand :))
    God weekend!!

    SvarSlet
  4. Nu bliver jeg jo altså nysgerrig. Hvad skal du lave? Er det slut med erhverv?

    Fine urtepotteskjulere. Har du sådan en dåseåbner, der skærer op uden revne kanter.

    SvarSlet
  5. Hej pia.
    Kom lige til at være lidt for frisk på kommentar til din give away ... ups!
    Vil du ikke lige slette den ene ;-)

    SvarSlet
  6. Louise > tak, ja det er i hvert fald nemt ;o)

    Sarah > tak, tak - håber også det lykkes for dig ;o)

    Bodil > tak, spændende...glæder jeg mig til at høre mere om ;o). Det er rigtig, men tænker at det er rigtig hurtigt at skifte udseende nu hvis jeg bliver træt af papiret.
    God weekend :o)

    SvarSlet
  7. Rie > ja, det er slut (i hvert fald for denne gang). Markedssituationen har betydet af jeg ikke har fået det antal kunder jeg var stillet udsigte og synes derfor mine kompetencer var blevet svære at opretholde - ikke så smart oven på fyringsrunder. Da der så kom et job tilbud, der var spændende tja, så løste problemet sig selv ;o).
    Ja, sådan en har jeg (kan faktisk ikke finde ud af at bruge den alm. ;o)).

    Boselade > er slettet nu, hellere for frisk end ikke ;o)

    SvarSlet
  8. Bodil > Gaverne blev rigtig godt modtaget af Olde - og mormor ønsker sig lignende sagde hun til Mads ;o)

    SvarSlet
  9. Det forstår jeg godt :)
    God mandag!!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...