søndag den 18. september 2011

Denne gang lykkes det - tror jeg da ;o)

Jacob har sovet to gange (længe) ude i dag (...mon der er bedring på vej???).

Derfor har jeg nået, at lave det par nye bukser til ham
 Modellen sover stadig, men at dømme ud fra hans andre busker passer størrelsen denne gang ;o)

...og ja, jeg ved godt, at jeg tidligere i dag skrev, at jeg skulle nå et masse praktiske ting (vasketøjet er da  også lagt sammen og på plads), meeen jeg faldte lige over dette citat ved Lis (karlssonskludeskab)'s Pinerest
...behøver jeg at skrive mere???....

9 kommentarer:

  1. Ja, ja og atter ja det er jeg så enig med dig og citatet i..
    To drenge på henholdsvis 6 og snart 8 kan spolere alle de bedste intentioner jeg kan have om at rydde op og gøre rent her ;o)

    men dejligt du så kan nyde dine fine bukser i stedet for, hehe...

    SvarSlet
  2. So true... :-)

    Kigger du ikke lige forbi og ser om det er noget du vil tage imod ?: http://bettinaholst.blogspot.com/2011/09/rodekassen.html

    SvarSlet
  3. Nej hvor er de fine! Gul og brun er skønne sammen!

    Sidder her og krydser fingere for at det går frem af for jer nu!

    SvarSlet
  4. FamilienG > ;o)...er der ikke også noget om at det er tanken der tæller ;o)

    Bettina > Mange tak ;o)

    Tina > ja, synes også de blev helt vellykkede...og ja, de to farver er gode sammen. Ville egentlig ha ' lavet dem i brun med orange, men rib i den farve var udsolgt...det er jeg glad for nu! De er meget frækkere i gul og brun. Tak, for er du sød ;o)

    SvarSlet
  5. Frække bukser til en fræk knægt :-) Dejligt at det går fremad for jer - håber det er en blivende tendens!

    SvarSlet
  6. Ja, det håber vi også på...synes vi trænger lidt til medvind ;o)

    SvarSlet
  7. Hvor er de flotte Pia!!!
    Har du selv lavet piping bånd??

    SvarSlet
  8. Fantastisk skilt! :D Og skønne bukser! :)

    Ps. Jeg har givet dig en blog-award :)

    SvarSlet
  9. Libbie > tak, tror også han må ha' et par mere ;o). Nej opdagede at jeg havde en rest der lige kunne bruges. Men jeg skulle jo ha' købt det gule med skyerne og ikke det blå af dig...kunne lige se et par lommer i det stof :o). Men brun og turkis tror jeg nu også kan blive fint...

    KGaardsted > ja, ikke? Tak og tak :o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...