mandag den 22. december 2014

Juleferie...

I dag starter juleferien for mig, drengene har holdt siden fredag og lørdag - og manden gør os selskab i morgen.

...og det er lige før jeg tør skrive at vi er ved at være klar til juleaften, så mon ikke der også bliver tid til lidt hygge ;o)

Småkager er bagt (og konfekt-rullen lavet)



Juletræet er hentet - og pyntet ;o)




Træet står på mit juletrætæppe. Min mor var så sød at give mig det andet år vi holdt jul herhjemme. Uanset hvilke tæpper, der måtte være "in" skal dette aldrig skiftes ud, hvis det står til mig. Elsker det klassiske udtryk - og at det er "roligt" i mønster og farver.


Anden er også bestilt og klar til afhentning i morgen, inden der skal byttes julegaver med min side af familien 


Sneen har været på lynvisit i december, gad godt den kiggede forbi den 24.


Hr. Nissen er her også - og for et par dage siden flyttede Nissemor endda også ind... I morgen aften spiser de helt sikkert en skøn julemiddag inden turen går op til Grønland for at hjælpe julemanden med det sidste.


Det skønne julemad er fra Lindas (med bloggen boldreel.blogspot.com) hånd - imponerende. Jeg var heldig at vinde det på hendes blog ;o)

...og bedst af alt - julestemningen har så småt indfundet sig ;o)

Rigtig glædelig jul!


8 kommentarer:

  1. Sikke en masse julestemning og hygge :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er skønt nu tiden også er til at nyde det ;o)

      Slet
  2. Rigtig glædelig jul til dig kære Pia og super smukt træ, I har fået jer.

    SvarSlet
  3. Sikke nogle skønne billeder.. Jeg forstår godt at du er glad for det juletræstæppe .. Det er smukt..

    Dejligt at se at pakken er kommet frem. :-) håber nisserne bliver mætte ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke ;o).

      Er stadig helt vild med - og glæder mig til at overraske drengene med det i morgen ;o)

      Slet
  4. Sikke dejlige billeder.
    Smukt juletræstæppe. Jeg har en plan om at jeg vil lave et nyt et til os, en dag får jeg måske ført projektet ud i livet :)
    Hvor var det godt at det var dig der vandt Lindas give away, for det passer da helt perfekt til jeres lille nissebo.

    Glædelig jul
    Linette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Ja, er glad for at min mor har bedre tålmodighed end mig ;o).

      Er også glad for det - og glæder mig til at overraske drengene i morgen...

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...