søndag den 26. oktober 2014

Halloween

Med to drenge er Halloween noget man hurtigt lærer hvad er. Begge drenge nyder stadig at klæde sig ud og glæder sig allerede til torsdag/fredag, hvor skal være skeletter i henholdsvis børnehave og skole.

Det er allerede nu et hit, at forskrække forældre og gæster - det mindste skelet har dog lidt svært ved at være stille og skrald griner når han tager masken på . Forventningens glæde til hans ofres reaktion er så stor - det er lidt sødt ;o).

Derfor er der også blevet klippet lidt med Halloween tema herhjemme. Jeg har før lavet en mini DIY på Halloween-pynt lige her, men denne gang kom der lidt flere motiver med.

Mumien er nemt at lave, da det jeg blot har klippet en mand i sort karton (har du en udstikker til småkager vil jeg tror den er genial til jobbet). Bagefter har jeg "tegnet" med en slettetape/lak hen over. Et projekt, hvor også børn nemt kan være med.


Det bedste ved efteråret, hvis du spørger mig, er farverne. Derfor er det med udgangspunkt i dem, jeg er ved at lave pynt til min svigerfars fødselsdag på lørdag.

Indtil blad-rankerne skal pynte i forsamlingshuset (sammen med flagranker), hænger nogle af dem over spisebordet herhjemme sammen med halloween-rankerne - det giver en ret hyggelig stemning, synes jeg.


Har du også efterårs pynt/halloween pynt fremme?

2 kommentarer:

  1. Åhh ja vi har Halloween pynt fremme.
    Der er lidt ved indgangsdøren der giver Uhygge. I køkkenet er der pyntet og pigerne har lidt på værelserne.

    I terassedøren har jeg to af dine flotte ophæng med halloween, som jeg fik i gave af dig i pakkeleg til blogtræf.

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre at du stadig har det ;o). Rigtig god dag

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...