lørdag den 20. april 2013

Sidste Give Away præmie...

Jeg udtræk jo to vindere i min Give Away - "ekstra" præmien blev for et par dage sendt afsted til Ida Amalie hjemme hos Maria som står bag den fine blog http://min-mors-mirakler.blogspot.dk/ 




Jeg valgte en ensfarvet, mørk, gråmeleret, bomulds jersey som base.

Ærmerne er i stof fra Stof & Stil, printet er jeg ret vild med, kan godt lidt de små hjerter gule og orange hjerter op til det grå. For at fremhæve hjerterne hav jeg t-shirten en orange rib.

Det var min plan at pyntesting i ved halsribben skulle have været i neon gul sytråd (tidligere købt ved BettyP), men det tråd drillede helt vild - undertråden blev ved med at se underlig ud og syningen var lige til at hive af bagefter!?!

 - er der nogle, der ved hvad det kan skyldes - og måske endda kan hjælpe en uerfaren selvlært syerske?




Den orange rib fremstår meget neon på billederne, men den er ikke neon, blot almindelig klar orange.

Jeg håber modtageren kan lide den og at vejret tillader at den snart kommer i brug ;o)

Rigtig god weekend!

6 kommentarer:

  1. Så har vi modtaget den fine t-shirt. Tusind tak for den. Den er faldet i god jord hos både moren og ældste pigen. Hun blev meget glad over at du havde valgt at lave noget til hende.
    Jeg har lavet et lille indlæg om din fine bluse her:
    http://min-mors-mirakler.blogspot.dk/2013/04/jeg-har-vundet.html
    Kh Maria

    SvarSlet
  2. UNDSKYLD AT JEG SKRIVER HER, MEN JEG HAR FORSØGT AT SENDE DENNE MAIL TIL DIG 10 GANGE UDEN HELD!?

    Hej Pia.

    Først og fremmest TUSIND tak for den fine t-shirt til min store pige. Den er bare så fin, og både hun og jeg er vilde med den.

    Dernæst undskyld det sene svar, vi har ikke haft internet hele weekenden.

    Mht stoffet har jeg som følger:

    Nr.2 50x130 cm = 150 kr

    Nr. 15 110x250 cm = 150 kr. (Du kan købe hele stykket for 100 kr).

    Nr. 16 helt betræk koster 400 kr. (Du kan få det til 250 kr.)

    Nr. 12 Har jeg et helt betræk af det koster 450 kr. (Du kan få det til 250 kr).

    Nr. 19. Har jeg et halv betræk af, det koster 240 kr. (Du kan få det til 150 kr.)

    Du må gerne lige melde tilbage mht hvad du er interesseret i.

    Du må have en rigtig god aften.

    KH

    Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maria

      - er glad for at hun kunne lide den ;o).

      Tror det er en anden Pia, der har skrevet til dig.

      Rigtig god weekend.

      Kh. Pia

      Slet
    2. Sjovt for så må der være helt kludder i mine mails. For den stod som dig som afsender, og når jeg trykkede besvar, var det din mail der kom frem. Mystisk. Men måske derfor at den nægtede at sende ;)

      Slet
  3. Lækker t-shirt - og dejligt at den er faldet i god jord hos modtageren. :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...