lørdag den 28. juli 2012

Udsmykning og sommerhøst

I midten af juli var det ti år siden manden og jeg mødte hinanden for første gang. Normalt er det ikke noget vi gør det store ud af, men fordi det var "jubilæum" synes jeg det skulle markeres.

Barnepiger blev arrangeret, så vi kunne nyde en skøn, uforstyrret middag på byens bedste græske restaurant. Derudover fik manden et par artprints herfra.


Butikken havde to for en pris, så samlet pris blev under 160 kr. - inkl. forsendelse!!!

Bogstav-tavlen valgte jeg fordi manden og jeg altid afslutter vores mails/sms'er med "XoXo" - og elefanten, der flyver luftballon kunne jeg altså ikke stå for. Superheltene giver vel sig selv, når man er mor til to frække drenge ;o)

Synes det er en super god idé at printe på gamle bogsider.

I dag skulle vi have været til familiedag i sommerhuset - men vejromskifte har gjort at det er droppet til fordel for en middag på restaurant i aften i stedet.

Derfor burde jeg kunne nå at lave saft af rabarber og ribs-høsten fra i går. Solbærene er kommet på glas og nydt her til morgen


Rigtig god weekend - selvom den desværre ikke tegner til at blive særlig solrig :o(

- Posted using BlogPress from my iPhone

8 kommentarer:

  1. Tillykke med de 10 år ;)Fede print manden din har fået!!!

    Uhm, hvor ser det bare virkelig lækkert ud med al den bær saft og syltetøj...!!!

    Kh Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, satser på at få lavet en fin billedvæg i den nye stue eller køkken alrum når vi er færdig til det - glæder mig ;o).

      Kom sådan i humør til det efter din rabarbersaft.

      Kh. Pia

      Slet
  2. Dejligt med jubilæum og alt hvad fejres kan skal da fejres :)
    Tror på at du faktisk er super romantisk Pia!!...og mums græsk mad er jo altid godt.
    Hvordan går det med renoveringen???

    SvarSlet
    Svar
    1. Lidt romantikker er man vel altid ;o).

      Lige nu står det stille pga. ferie - men fra uge 32 går det løs igen og ti uger frem...kan næsten ikke vente til de er færdige og indretningen for alvor begynder! ;o).

      Kh. Pia

      Slet
  3. Tillykke med de 10 år, det er da klart noget, der skal fejres!! :) Printsene er rigtigt fine - fedt med bogstaverne som baggrund! Kram!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, vi plejer normalt kun at fejre bryllupsdagen, men når nu vi havde ferie og mulighed for en børnefri aften måtte vi slå til! ;o).

      Effekten er ret fin, synes jeg også. Knus

      Slet
  4. Tillykke med de ti år- jeg har faktisk også 10 års "jubilæum" med min mand her i august, jeg bliver helt perpleks, når jeg tænker over det. Føler ikke det er så lang tid siden, men når jeg tænker på det har vi jo nået at få et barn, købt hus, været på rejser sammen, skiftet arbejde nogle gange osv- hold da op, går de næste 10 lige så hurtigt.... Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Ja, utrolig hvad man kan nå på 10 år. Her er det bl.a. blevet til to børn, tre forskellige adresser til sammen tre afsluttede uddannelser og tre forskellige jobs ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...