fredag den 23. januar 2015

Endelig weekend...

...og sikke én af slagsen jeg har i vente!! :o) I aften fejrer vi oldefars 82 års fødselsdag med Sushi inden Gitte og jeg smutter sydpå til Lena og Libbie i morgen - og så er der døbt #syvendekreaweekend, dvs. masser af tid foran maskinerne med stof og snak...behøver jeg at nævne, at jeg glæder mig?

Ingen kreahygge uden lidt sødt, så udover stoffer og maskiner bliver bilen pakket med gulerodscupcakes (og rødvin) - det kan da kun bliver en god weekend, ikke?


Og sørme om ikke jeg denne gang endda har nået at klippe lidt hjemmefra - mon der allerede tegner sig en tendens? Håber jeg også når at få gang i lidt andre farver ;o)


Weekendens produktioner får nok lidt plads på bloggen (og min instragram profil) i den nærmeste fremtid...

Rigtig god weekend - det håber jeg min bliver! :o)

14 kommentarer:

  1. Det tegner da bestemt til at blive en god weekend :-)

    SvarSlet
  2. Der ser virkelig godt ud. Rigtig god weekend til jer alle

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Helena - det var lige hvad jeg havde brug for ;o)

      Slet
  3. glæder mig til at se alle de fine billeder. Det ser ud som i har det fantastisk og får lavet en masse lækkert. Er misundelig (På den gode måde) på i har sådan en dejlig lille gruppe og tradition, sådan en ville jeg gi min højre arm for. :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Dina - det kan anbefales! Er så træt af at vi bor så langt fra hinanden, ellers var jeg sikker på at vi var mødtes oftere

      Slet
    2. Dejligt venskab består trods afstand

      Slet
  4. Rigtig god weekend - glæder mig til at se hvad der kommer ud af de lækre bunker:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tina - jeg glæder mig også til at vise frem. Der er meget mere end det der kom på IG.

      Slet
  5. Dejligt. Orange, turkis er nu en lækker kombi:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig - den bliver jeg aldrig træt af ;o)

      Slet
  6. Er slet ikke misundelig :-) God fornøjelse. Jeg ser frem til billederne :) kh ivanka

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ivanka - glæder mig også til at vise det sidste (der ikke har været på IG) frem ;o)

      Slet
  7. Hej

    Hvor fandt du så mange ens hvide klodser??

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...