tirsdag den 6. maj 2014

"Jeg er ham med korte ærmer..."

Jacob var lykkelig første dag det var vejr til korte ærmer - og alle han mødte på sin vej blev gjort opmærksom på at han var ham med de korte ærmer (i øvrigt ligesom alle andre de dage ;o)). 

Elsker at selv små ting betyder meget når man er 3 år!


Han udseende på billederne viser med al tydelighed at han er dreng med stort D - fuld med blå mærker og hudafskrabninger efter kun et par dage med bare ærmer...det er lige før jeg er mere rolig nu der er jakkevejr igen ;o).

Det fine blå mærke i panden vidner om en batman-kamp på trampolinen...det kræver indimellem nerver af stål at have to drenge i huset...!!



Jacob glædes stadig over det tøj jeg laver til ham - så dejligt - særligt de bluser med print bliver hurtigt favoritterne.

Denne ingen undtagelse! Der bliver glædeligt fortalt om alle de fine ting man kan se.


T-shirten er som sidst igen Ottobre (3/2010) - den model er som tegnet til ham ;o)

6 kommentarer:

  1. Jeg elsker også bare-arme vejr - måske man skulle gøre lidt mere ud af det der med at fortælle alle omkring sig hvad man har på? ;)
    Jeg kan godt forstå han er glad for t-shirten, den er så fin!

    SvarSlet
  2. Åh hvor er han skøn. En rigtig "knægt" med hudafskrabninger, buler og blåt. Herligt og i FIN, FLOT KORTærmet 😉

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - der er ingen tvivl om at jeg har en DRENG! ;o). Tak, Jonna ;o)

      Slet
  3. Sikke en dejlig t-shirt! Og skøn dreng :D Fandt dig lige helt tilfældigt på en andens blogroll. Vil helt sikkert kigge forbi igen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - du skal være meget velkommen ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...