lørdag den 22. september 2012

Av!

I dag skulle egentlig være brugt til lidt praktisk herhjemme. Op ad formiddagen sendte jeg manden ud at løbe og tog drengene med ud at handle (og med i den lokale genbrug - dog uden det store held). Hjemme igen fik vi frokost og Jacob blev gjort klar til middagslur.

Mads ville gerne lave perleplader, så dem lovede jeg at finde frem når jeg havde lagt Jacob ud - på vej ud hamrede jeg så lilletåen ind i dørkarmen - AV!!!

Øv, øv, fik humpet ud og lagt Jacob, men med en lilletå der dunkede (og stadig gør) måtte gulvvask være gulvvask! I stedet smækkede jeg foden op og gjorde Mads selskab.

Direkte kopieret fra denne måneds Boligliv, fik drengene robotter på værelserne


Har set det gjort før, men da stikkontakten i Boligliv lignede vores (og jeg derfor ikke behøvede at humpe ud efter en tommestok) lå det lige for.

Både Jacobs og Mads' glæde var ikke til at stå for...nu håber jeg bare at en nat med tåen i ro vil hjælpe. For av, hvor gør det ondt og hvor er det umuligt at sidde med benet oppe og to drenge på 2 og 5 år i huset!!!

12 kommentarer:

  1. Aj nej, av for den da! De tæer, man banker dem altid ind i noget :-/ håber den ikke er brækket! Hvor er de fine, robotterne!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, av - den er stadig øm i dag - men heldigvis ikke blå, så mon ikke jeg er "heldig" ;o)

      Slet
  2. Hvor er de fine de robotter, jeg har selv tænkt på at lave sådan en i tøsefarver til prinsessens værelse...det ville friske lidt op på en ellers kedelig stikkontakt. Men må vist prøve mig frem da jeg ikke har Boligliv bladet.
    Rigtig god bedring med tåen =)

    SvarSlet
  3. Øv, det gør bare SÅ ondt. Hyggeligt med perle i stedet for gulvvask, men alligevel.... Øv! Håber den er frisk i morgen, men det er nok ikke sandsynligt. Tævede engang min lilletå ind i et skilt, som jeg cyklede forbi i ret høj fart. Er du vild den gjorde ondt i lang tid, og den var rigtig mange farver.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er bedre i dag - men ikke helt "klar" endnu :o(. Av, det lyder altså heller ikke rart!!

      Slet
  4. Åh øv med den tå-dørkarme og bordben kan virkelig ramme plet.
    Super fine robotter-skøn ide:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, hvorfor står de også altid i vejen? ;o)

      Slet
  5. Øv med foden. Håber natten har hjulpet på den:-) Er vil med robotterne, og sådan nogle bliver vi nok nødt til at lave herhjemme:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er heldigvis blevet lidt bedre - ja var også "solgt" da jeg så dem...eneste ulempe er at yngstemand synes det er ekstra sjovt at lege med lyset nu ;o)

      Slet
  6. Super ide og god bedring! Bare man så ikke får lyst til at stikke noget i 'maven' på robotten (HAR taget birk i at lege med en skruetrækker ved stikkontakten..)
    Kh Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh nej, i drengens natlamper sidder normalt i, så den interesse har de 7-9-13 ikke haft endnu ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...