mandag den 23. april 2012

Gave til morfar - og gave til mig ;o)

Min kære far havde fødselsdag den 11. april - på selve dagen fik han et bålsted magen til vores (ud til sommerhuset).

Resten af gaven - den personlige gave fra drengene - fik han først i fredags, hvor vi var blevet inviteret ud at spise lige her (Mads' og morfars favorit sted):


Gaven var en SG-skål beklædt med tapet, billeder af drengene på toppen og stempel trykt "my sweets". På siden, med gammeldags dymo, "morfars favoritter".

Det var dog ikke kun ovenpå morfars favoritter gemte sig - krukken var fyldt med lakridskonfekt og lakridspiber...

Det tapet på toppen var den sidste rest jeg havde - derfor blev jeg glad da Rebekka var klar på en byttehandel. I lørdags landede disse fine tapeter nemlig herhjemme:


Nu mangler jeg kun at indfri min del af aftalen (som jeg i øvrigt har fået helt frie hænder til at bestemme hvad skal være!?!). 1.000 tak, Rebekka!

...årh, hvor er Blogland et dejligt sted - så mange søde bloggere, der findes! ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...