fredag den 30. marts 2012

Copenhagen calling...

Arh, afslapning venter forude. Over halvdelen af togturen er tilbagelagt og jeg har haft tid til at læse og besvare mails, læse boligblade og brodere til en ny pude, jeg har i tankerne:


Denne gang ikke børnetegninger eller hænder, blot et lille citat.

Citatet har jeg fundet via Pinterest.com (se evt. hvad jeg ellers har "pined" lige her)- hold fast (endnu) en tidsrøver!!! Årh, hvor mangler jeg i den grad et par timer ekstra i døgnet!

Vi nåede at blive færdige med det grove på Mads' værelse i går, så nu har han i hvert fald en seng at sove i når han kommer hjem søndag.

Glæder mig til at se hvad han siger til det ;o)

Men glæder mig også rigtig meget til det, der venter forude - maling og detaljerne = det sjoveste!

Når det er på plads finder værelset/sengen nok også vej til bloggen. Indtil da må I nøjes med et glimt af den ene væg. Det fineste Danmarks kort købt af søde Libbie ved vores første møde. Er altså vild med gamle skolekort - håber det samme gælder Mads :o)



Men mon ikke en 5-årig dreng synes det er "ægte" (= "rigtig" på børnehavesprog) sejt med et stort skattekort? ;o)

Ægte god weekend!

Ps. Nogen, der kender et godt sted at spise i Kbh.? Brunch eller aftensmad...

- Posted using BlogPress from my iPhone

10 kommentarer:

  1. Sikke en fin pude, og ja pinterest er bare den største tidsrøver! (udover bloggeri :D ) Og jeg er ret vild med skolekortet, elsker gamle kort, det er så fint at have hængende synes jeg.
    Til brunch holder jeg ret meget af The Laundromat for tiden, den ligger både på Frberg (gammel kongevej, forholdsvis tæt på hovedbanen) og Østerbro. God tur i det Københavnske!

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis. Håber også puden ender som jeg håber ;o).
      Ja, mon ikke det er minderne og de klare farver på kortene.
      Tak for rådene ;o)

      Slet
  2. Sikke et flot værelse han får. Det må han da blive glad for ;-)
    God tur til KBH.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det håber vi. Sengen vi har bygget er dog noget anderledes end den han forlod, men håber kun det er en succes ;o). Tak

      Slet
  3. Ægte god tur til staden - bare det var mig! :o)

    SvarSlet
  4. Det lyder bare så skønt med en kæresteweekend! Rigtig god tur!! Glæder mig til at se flere billeder fra værelset, vi er nemlig også i gang med de stores (et aldrig afslutteligt projekt...) og skal snart i gang med Ottos :)
    Knus!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det har været SÅ tiltrængt og en god måde at få tiden til at gå indtil Mads kommer hjem i aften...ej, hvor jeg glæder mig! ;o).

      Glæder mig også til at vise frem og til at se de værelser I får lavet. ELSKER indlæg omkring børneværelser ;o)

      Knus Pia

      Slet
  5. Ingen Københavnertur uden Cafe Norden ved Storke springvandet. Deres menukort er til gode frokoster eller lidt letter aftenmåltider.

    Rigtig god tur. Gid det var mig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Rie - vi havde også en rigtig god tur - det skal altså til indimellem ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...