lørdag den 20. august 2011

Dreng i hopla, skuffet mor...

Jacob er endelig ved være den glade dreng vi kender. Ugen startede lidt dumt med endnu en tand på vej (storebror lod sig aldrig mærke med noget, men det skal jeg hilse at sige, at lillebror gør!!). Småhulkende så snart vi kommer hjem fra vuggestuen. Oveni fik han så et astma anfald i onsdags, hvor jeg blev kaldt hjem fra arbejde for at hente han vi vuggestuen. Heldigvis virkede medicinen i løbet af en lille time, så han fik ro til at sove en god eftermiddagslur. Håber han vokser fra det som storebroderen næsten er gjort... Men juhu - nu er min dejlige glade dreng tilbage!!!:


Ugen har dog også på andre måder været skuffende...
Hele tre kataloger er havnet i min postkasse i løbet af ugen:

- IKEA
- Panduro Hobby
- Stof og Stil

...men øv! Blev slet, slet ikke inspireret på samme måde som jeg plejer - og to af katalogerne er jeg allerede færdige med (normalt bliver de gemt og er indimellem fremme), nemlig kataloget fra IKEA og det fra Stof og Stil. Er det kun mig, der er skuffet? Måske forventningerne bare var forhøje - øv, øv, øv :o(.

Panduro Hobby havde en del jeg godt kunne ha' brugt, meeeen synes efterhånden prisforskellen til konkurrenterne er for stor - så hellere handle flere steder.

Tilgengæld blev mine hjemmelavede gaver (her og her) modtaget rigtig godt i dag - dejligt når modtageren(s mor) bliver glad, så er det alle anstrengelserne værd :o)...og nu er Jacobs fødselsdag (den 15. i næste måned), den næste 1 års fødselsdag vi skal til. Fatter slet ikke hvor det år blev af!?!...og dog, kan jo heller ikke mindes familien uden ham ;o)

5 kommentarer:

  1. Jeg er også færdig med både Stof og Stil og Panduro - og er mega skuffet. Totalt farveforladt og mege dyrt. Jeg er ellers ikke til pangfarver, men come on, hvor er det efterårsagtigt.

    Det må være en ommer.

    Omvendt har jeg ikke modtaget Ikea. Gad vide om de har droppet Bornholm i år????

    SvarSlet
  2. IKEA var dødsyg. Mindre end det plejer og normalt et jeg læser både forfra og bagfra flere gange, men sådan bliver det ikke helt denne gang. Sikke træls med lillebror, men lyder som om han er i bedring :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er jeg glad for at du fik din dejlige dreng "tilbage"!

    Jeg har også lige kværnet stof&stil GAAAAB(!) Hvad sker der for dem???? De må da om nogen have fingeren på pulsen!
    Ikea er endnu ikke landet hos mig, men øv så behøves jeg da ikke glæde mig til det....
    Håber solen skinner hos Jer :)
    Knus

    SvarSlet
  4. Hvor er han bare sød, fantastisk godt billede. Og Jacob og min Merle er jo ret jævnaldrende, hun har nemlig fødselsdag den 16. sep :o) Og mht. de kataloger, så har jeg det helt som dig, blev slet ikke imponeret! Måske fordi det bare er svært at hamle op med alle de lækre ting og idéer man kan finde i blogland!

    SvarSlet
  5. Rie > helt klart en ommer!!!

    Libbie > ja, lige præcis: GAB! Nej, jeg synes det hele i IKEA lignede noget, der var set før :o( Intet jeg bare måtte ha' som jeg plejer... Ja, det er skønt med lidt sommer.

    Lisbeth > ja, han er en dejlig glad dreng med et frækt glimt i øjet, når altså ikke lige der er tænder på vej ;o). Ej, hvor sjovt, så fejre vi jo nok 1 års fødselsdage samme weekend :o). Nej, det var lidt øv...havde glædet mig. Du har nok ret, er blevet for vanskelig at imponere efter jeg har fået min daglige gang i blogland ;o).

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...